Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article6-чер-201910-чер-2019СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМДячун, Ольга Дмитрівна
Articleбер-201611-чер-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Articleгру-201511-чер-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article12-тра-202129-чер-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга
Article201511-чер-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна