Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7 (час пошуку: 0.036 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract6-тра-201622-лют-2019Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваАртеменко, Людмила Борисівна
Article6-чер-201910-чер-2019СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМДячун, Ольга Дмитрівна
Book201510-чер-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Book26-кві-201610-чер-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Articleгру-201511-чер-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article12-тра-202129-чер-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга