Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.016 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Learning Objectтра-201711-чер-2017Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Міщук, Оксана Іванівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20178-чер-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Learning Object20156-чер-2016Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"Бурліцька, Оксана Петрівна
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Article201511-чер-2016Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-чер-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article14-кві-201624-тра-2016Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значенняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович
Book201528-лис-2016Маркетинг інновацій. Курс лекційВовк, Ірина Петрівна; Вовк, Ирина Петровна; Vovk, Iryna Petrivna; Вовк, Юрій Ярославович; Вовк, Юрий Ярославович; Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна