このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18259
タイトル: Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»
著者: Краузе, Ольга Ігорівна
Фалович, Володимир Андрійович
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»/ укл. : О.І Краузе , В.А. Фалович. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. – 37 с.
発行日: 28-11月-2016
Date of entry: 28-11月-2016
キーワード: маркетинг промислового підприємства
структура, зміст і обсяг курсової роботи
маркетинг промислового підприємства
вимоги до оформлення курсової роботи
抄録: Методичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.
記述: Важливим етапом підготовки фахівців-бакалаврів є написання курсової роботи в рамках вивчення дисципліни ««Маркетинг промислового підприємства». При виконанні роботи студент повинен продемонструвати рівень теоретичних знань, практичних вмінь та навичок із «Маркетингу промислового підприємства» та комплексу маркетингових дисциплін, з якими студент вже ознайомлений.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18259
References (Ukraine): 1. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид.- Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004.- 472 с.
2. Пилипчик В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг. Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 264 с.
Content type: Learning Object
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Метод курсова МПП.doc270 kBMicrosoft Word見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール