Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18095

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівнаuk
dc.contributor.authorDyachun, Olgauk
dc.coverage.temporal22-24 вересня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal22-24 September 2016uk
dc.date.accessioned2016-10-26T07:29:37Z-
dc.date.available2016-10-26T07:29:37Z-
dc.date.created2016-09-22uk
dc.date.issued2016-09-22uk
dc.identifier.citationДячун О. Д. Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики / Дячун Ольга // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 141-144. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).uk
dc.identifier.isbn978-617-692-371-8uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18095-
dc.format.extent141-144uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКрокuk
dc.publisherKrokuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”uk
dc.titleМаркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиuk
dc.title.alternativeMarketing analysis of product innovation policyuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages4uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Штефанич Д. А., Братко О. С., Дячун О. Д., Лагоцька Н. З. Маркетинговий аналіз: Навчальний посібник /За редакцією д.е.н., професора Штефанича Д.А. – Тернопіль: Економічна думка, ТНЕУ, 2012, 296 с.uk
dc.relation.references2. Мошенський С. З., Олійник О. В. Економічний аналіз: Підручник для студентів економіч. спеціальностей ВНЗ /За редакцією Бутинця Ф.Ф. – Житомир: ПП Рута, 2007,704 с.uk
dc.relation.referencesen1. Shtefanych D. A., Bratko O. S., Diachun O. D., Lahotska N. Z. Marketynhovyi analiz: Navchalnyi posibnyk /Za redaktsiieiu d.e.n., profesora Shtefanycha D.A, Ternopil: Ekonomichna dumka, TNEU, 2012, 296 p.uk
dc.relation.referencesen2. Moshenskyi S. Z., Oliinyk O. V. Ekonomichnyi analiz: Pidruchnyk dlia studentiv ekonomich. spetsialnostei VNZ /Za redaktsiieiu Butyntsia F.F, Zhytomyr: PP Ruta, 2007,704 p.uk
dc.identifier.citationenDyachun O. (2016) Marketynhovyi analiz tovarnoi innovatsiinoi polityky [Marketing analysis of product innovation policy]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 141-144 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.citation.spage141uk
dc.citation.epage144uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.