Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Назва: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Інші назви: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Автори: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Бібліографічний опис: Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 25-жов-2012
Видавництво: Терно-Граф
УДК: 330.146
Серія/номер: Випуск 1 (1);
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuПереглянути/відкрити
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.