Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868

Назва: Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Шпилик, Світлана Василівна
Бібліографічний опис: Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки] / укл. : О. І. Краузе, С. В. Шпилик. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2015. – 34 с.
Дата публікації: 15-вер-2016
Дата внесення: 15-вер-2016
Теми: виробнича практика
маркетинг промислового підприємства
Кількість сторінок: 34
Короткий огляд (реферат): Програмою встановлено цілі, завдання і зміст виробничої практики, визначено форми і методи контролю, основні вимоги до складання звіту.
Опис: Методичні вказівки містять загальні положення щодо організації виробничої практики, мету та завдання практики, обов’язки студента, керівника практики від університету та підприємства, програму проходження практики, вимоги до оформлення звітів та порядок їх захисту.
Зміст: Вступ...4 1. Загальні положення...6 2. Мета і завдання практики...6 3. База практики та обов’язки сторін...7 4. Структура та зміст програми практики...10 4.1. Структура програми практики...10 4.2. Тематика індивідуальних завдань...12 4.3. Заняття і екскурсії під час практики...14 4.4. Рекомендована література...15 5. Форми і методи контролю...19 6. Вимоги до змісту звіту по виробничій практиці...19 7. Вимоги до оформлення звіту по виробничій практиці...22 8. Порядок захисту звіту та підведення підсумків про проходження виробничої практики...25 9. Додатки...27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17868
Перелік літератури: 1. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.
2. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
3. Андреева О.Д. Технология бизнеса:. Учебное пособие. /О.Д. Андреева. – М.: Издательская група ИНФРА, 2007. – 224 с.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора