Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Назва: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Інші назви: Enterprise`s integrational marketing communications
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Бібліографічний опис: Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 30-вер-2012
Видавництво: Терно-Граф
УДК: 658.8.013
Теми: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Серія/номер: Випуск 1 (1);
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Krauze.djvu91,78 kBDjVuПереглянути/відкрити
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.