Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Tytuł: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Inne tytuły: Enterprise`s integrational marketing communications
Authors: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Cytat: Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Data wydania: 2008
Date of entry: 30-wrz-2012
Wydawca: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Słowa kluczowe: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Seria / Raport nr: Випуск 1 (1);
Abstract: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Krauze.djvu91,78 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi