このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

タイトル: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
その他のタイトル: Enterprise`s integrational marketing communications
著者: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
発行日: 2008
Date of entry: 30-9月-2012
出版者: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
キーワード: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 1 (1);
抄録: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDF見る/開く
Krauze.djvu91,78 kBDjVu見る/開く
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。