Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Título : Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Otros títulos : Enterprise`s integrational marketing communications
Autor : Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Fecha de publicación : 2008
Date of entry: 30-sep-2012
Editorial : Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Palabras clave : ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Citación : Випуск 1 (1);
Resumen : У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Krauze.djvu91,78 kBDjVuVisualizar/Abrir
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.