Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778

Заглавие: Інтегровані маркетингові комунікації підприємства
Други Заглавия: Enterprise`s integrational marketing communications
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Krauze, O.
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства [Текст] / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.104-110
Дата на Публикуване: 2008
Date of entry: 30-Сеп-2012
Издател: Терно-Граф
UDC: 658.8.013
Ключови Думи: ринок
споживачі
підприємство
товар
збут
просування
інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рілейшнз
прямі продажі
прямий маркетинг
Серия/Отчет но.: Випуск 1 (1);
Резюме: У статті розкрито зміст інтегрованих маркетингових комунікацій, визначено їх роль та значення, окреслено основні принципи побудови ефективної сучасної комунікаційної політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1778
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Krauze.pdf190,55 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Krauze.djvu91,78 kBDjVuИзглед/Отваряне
Krauze__COVER.png412,22 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.