Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729

Назва: Від спеціалізації до диверсифікації
Інші назви: От специализации к диверсификации
From specialization to diversification
Автори: Шуран, Ірина
Шуран, Ирина
Shuran, Iryna
Бібліографічний опис: Шуран І. Від спеціалізації до диверсифікації [Електронний ресурс] / І. Шуран // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 1 (6). — С. 195-201. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12sivsdd.pdf.
Дата публікації: тра-2012
Дата внесення: 10-чер-2012
Видавництво: ТНТУ, АСУ
УДК: 332.05
Теми: стратегія
спеціалізація
диверсифікація
strategy
specialization
diversification
Серія/номер: Випуск 1 (6);2012_6_024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні види корпоративної стратегії диверсифікації. Наведено стратегічні можливості компанії після диверсифікації. Визначені основні переваги і недоліки стратегій диверсифікації в споріднені та неспоріднені сфери діяльності. Наведені приклади компаній, що впроваджували стратегічні підходи до диверсифікації. Визначено найпоширеніший підхід цієї стратегії на вітчизняному промисловому ринку.
Рассмотрены основные виды корпоративной стратегии диверсификации. Приведены стратегические возможности компании по диверсификации. Определены основные преимущества и недостатки стратегий диверсификации в родственные и неродственные сферы деятельности. Приведены примеры компаний, которые внедряли стратегические подходы к диверсификации. Определен наиболее распространенный подход этой стратегии на отечественном промышленном рынке.
The main types of corporate diversification strategy were considered. Strategic opportunities to diversify the company's were given. The main advantages and disadvantages of diversification strategies in related and unrelated fields of activity were identified. The examples of companies that have implemented the strategic approaches to diversification were given. The most common approach of this strategy in the domestic industrial market was identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1729
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 1(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12sivsdd.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
12sivsdd__COVER.png391,7 kBimage/pngПереглянути/відкрити
12sivsdd.djvu126,8 kBDjVuПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.