Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/170

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкодзінський, Олег Ксаверовичuk
dc.contributor.authorShkodzinsky, Olehen
dc.date.accessioned2009-05-13T09:56:13Z-
dc.date.available2009-05-13T09:56:13Z-
dc.date.issued2009-05-13T09:56:13Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/170-
dc.description.abstractЗроблено спробу класифікувати та проаналізувати складові якості тестових запитань для системи дистанційного навчанняuk
dc.language.isouken
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectсистема дистанційного навчанняuk
dc.subjectякість тестових запитаньuk
dc.titleМетодичні аспекти розробки тестових завдань для модульного і підсумкового контролю на основі технологій дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativeMethodical Aspects of Development of Tests for Module and Final Assessment Using E-learning Technologiesuk
dc.typePresentationen
dc.subject.udc378.147uk
Розташовується у зібраннях:Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи (№ 1, 2009)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора