Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16929

Назва: Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Бібліографічний опис: Бурліцька О.П. "Маркетингове ціноутворення" : консп. лекц. із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 126 с.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 6-чер-2016
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
УДК: 338.5
Теми: ціноутворення
маркетинг
цінова стратегія
цінова політика
Кількість сторінок: 126
Короткий огляд (реферат): Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" призначений для студентів денної та заочної форм навчання галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг". У конспекті лекцій висвітлені питання теорії ціноутворення, формування цінової політики, система цін та їх класифікація, фактори маркетингового ціноутворення, методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу, процедури прийняття рішень щодо визначення ціни, оцінювання помилки і ризику у ціноутворенні, державне регулювання процесів ціноутворення в Україні та ціноутворення брендів
Зміст: Тема 1. Введення в ціноутворення 1.1.Теорії ціноутворення 1.2. Внесок у розвиток теорії ціноутворення українських економістів. 1.3. Сучасні тенденції в галузі ціноутворення. Тема 2. Формування цінової політики 2.1. Цінова політика та принципи її формування. 2.2. Етапи процесу формування цінової політики підприємства. 2.3. Цілі цінової політики та шляхи її реалізації. Тема 3. Система цін та їх класифікація 3.1. Функції ціни. 3.2. Система цін та особливості вітчизняного ціноутворення в ринкових умовах. Тема 4. Фактори маркетингового ціноутворення 4.1. Чинники впливу на процес маркетингового ціноутворення. 4.2. Вплив попиту і пропозиції на формування ринкових цін. Цінова еластичність. 4.3. Чинники, що визначають цінову чутливість споживачів. 4.4. Вплив на формування ціни конкурентної структури ринку. 4.5. Вплив витрат та інших ціноутворюючих факторів на формування ціни. 4.6. Вплив на ціноутворення властивостей товару та його оцінювання споживачами. 4.7. Вплив на ціноутворення фактору взаємодії учасників каналу товаропросування. 4.8. Вплив держави на процес ціноутворення. Тема 5. Методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу 5.1. Методичні підходи до розрахунку ціни на підприємстві. 5.2. Витратні методи ціноутворення. 5.3. Ринкові методи ціноутворення. 5.4. Параметричні методи ціноутворення. Тема 6. Маркетингові стратегії ціноутворення 6.1. Визначення сутності стратегії та її місця в процесі ціноутворення. 6.2. Стратегії, що супроводжують виведення нового товару на ринок. 6.3. Конкурентні цінові стратегії. 6.4. Стратегія диференційованих цін. 6.5. Стратегія встановлення цін за географічним фактором. 6.6. Стратегії ціноутворення в межах товарної номенклатури. 6.7. Стратегії цін у співвідношенні «ціна-якість». Тема 7. Процедура прийняття рішень щодо визначення ціни. Коригування цін 7.1. Процедура прийняття рішень щодо визначення ціни. 7.2. Адаптування ціни до ринкових змін: тактика ціноутворення. 7.3. Цінове стимулювання збуту. Тема 8. Оцінювання помилки і ризику у ціноутворенні 8.1. Ціновий ризик, його сутність та особливості визначення. 8.2. Методичний підхід до врахування ризику при формування цінової політики. 8.3. Управління ціновим ризиком на підприємстві. Тема 9. Державне регулювання процесів ціноутворення в Україні 9.1. Цілі та методи державного регулювання цін. 9.2. Вплив державного регулювання цін на економічні процеси. 9.3. Методи державного регулювання цін в Україні. Тема 10. Ціноутворення брендів 10.1. Основні складові бренду та необхідність стратегічного управління марочними активами. 10.2. Вплив марочної стратегії на результативність фінансової діяльності підприємств. 10.3. Методи оцінювання вартості бренду. Список рекомендованої літератури
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16929
Перелік літератури: Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки / М.М. Артус - Т. : Економічна думка. - 2002. - 354с.
Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки / М.М. Артус - Т. : Економічна думка. - 2002. - 354с.
Бєлявцев М.І. Маркетингова цінова політика : навчальний посібник / М.І. Бєлявцев, І.В. Петенко, І.В. Прозорова - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 332 с.
Білобловський С.В. Ціноутворення як складовий елемент системи управління підприємством /С.В. Білобловський // Економіка, фінанси, право. - 2003. -№ 9. - С. 13-17.
Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика : навчальний посібник / С.І.Дугіна. - К. ; КНЕУ, 2005. - 393 с.
Колесников О.В. Ціноутворення. Навч. пос. / О.В. Колесников [ви¬дання 3-є виправлене і доповнене.] - К. : Центр учбової літератури, 2007.- 144с.
Корінєв В.Л. Маркетингова цінова політика : навчальний посібник / В.Л. Корінєва, М.Х. Корецький, 0.1. Дацій. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 200 с.
Мельник Л.Г. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник / Л.Г. Мельник, Л.В. Старченко, О.І. Корінцева - Суми : ТОВ "ВТД "Університетська книга», 2007. - 240с.
Пінішко В.С. Ціни і ціноутворення. Навчальний посібник / В.С. Пінішко. - Львів : "Інтлект-Захід». - 2006. - 488 с.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора