Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16856

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезньова, Ольга Олександрівнаuk
dc.contributor.authorSeleznova, Olhauk
dc.contributor.authorСелезнева, Ольга Александровнаuk
dc.date.accessioned2016-06-05T22:05:24Z-
dc.date.available2016-06-05T22:05:24Z-
dc.date.created2016-05-30uk
dc.date.issued2016-05-30uk
dc.date.submitted2016-03uk
dc.identifier.citationSeleznova O. The development of the construction companies’ pricing policy [Електронний ресурс] / Olha Seleznova // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2016. — Вип. 1 (14). — С. 110-116. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16soocpp.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16856-
dc.description.abstractУ статті розкрито процес формування та розвитку цінової політики будівельного підприємства з метою посилення конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів будівельної галузі. Автором використано монографічний, абстрактно-логічний науковий метод, а також методи аналізу, синтезу, системного аналізу. Науковою новизною виступає алгоритм побудови цінової політики будівельного підприємства, що, на відміну від інших підходів, враховує специфіку функцій підрядної організації та базується на сучасних наукових напрацюваннях у контексті маркетингових тенденцій. У роботі розроблено методичний підхід до встановлення та удосконалення політики ціноутворення суб’єкту господарювання будівництва, що включає у себе етапи: визначення мети цінової політики, попиту на будівельний об’єкт, цінової політики замовника, оцінка видатків на будівництво, аналіз цін конкурентів, вибір цінової стратегії, вибір методу ціноутворення, визначення цінових параметрів, узгодження підряду, встановлення ціни контракту, розробка цінової поведінки та системи модифікації цін, формування фактичної ціни на будівельний об’єкт, аналіз ефективності цінової політики. У подальших розробках доцільним має бути докладніше розкриття специфіки встановлення цін на будівельні товари різних підгалузей будівництва.uk
dc.description.abstractThe article reveals the process of a pricing policy’s formation and development of the construction company in order to intensify the competitiveness of the construction industry’s managing subjects. The author has used monographic, abstractly logical scientific method, and also methods of analysis, synthesis, system analysis. Scientific novelty is the algorithm of pricing policy’s formation of the construction company, which, unlike other approaches, takes into account specific features of a subordinate organization, and bases on modern scientific elaborations in the context of marketing trends. In this work the methodical approach is developed for establishing and improving of the pricing policy of a construction’s managing entity, which includes phases: the definition of the pricing policy’s goal, an inquiry for a construction project, a customer’s pricing policy, an estimate of outlays on the construction, the analysis of competitors' costs, a choice of the price strategy, a choice of the method of the price formation, the definition of pricing characteristics, a coordination of undertaking, an establishing of a contract’s price, a development of the pricing behavior and a system of prices’ modification, a formation of the factual price for the construction project, an analysis of the pricing policy’s efficiency. In further developments it is recommended to disclose the specifics of a prices’ establishment on construction goods of various construction’s subindustries.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыт процесс формирования и развития ценовой политики строительного предприятия с целью усиления конкурентоспособности хозяйствующих субъектов строительной отрасли. Автором использованы монографический, абстрактно-логический научный метод, а также методы анализа, синтеза, системного анализа. Научной новизной выступает алгоритм построения ценовой политики строительного предприятия, что, в отличие от других подходов, учитывает специфику функций подрядной организации и базируется на современных научных наработках в контексте маркетинговых тенденций. Автором разработан методический подход к установлению и совершенствование политики ценообразования субъекта хозяйствования строительства, который включает в себя этапы: определение цели ценовой политики, спроса на строительный объект, ценовой политики заказчика, оценку расходов на строительство, анализ цен конкурентов, выбор ценовой стратегии, выбор метода ценообразования, определения ценовых параметров, согласование подряда, установление цены контракта, разработку ценового поведения и системы модификации цен, формирования фактической цены на строительный объект, анализ эффективности ценовой политики. В дальнейших разработках целесообразным должно быть подробное раскрытие специфики установления цен на строительные товары различных ветвей строительной отрасли.uk
dc.format.extent110-116uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofСоціально-економічні проблеми і державаuk
dc.relation.ispartofSocio-Economic Problems and the Stateuk
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16soocpp.pdfuk
dc.relation.urihttp://www.referenceforbusiness.com/management/Or-Pr/Pricing-Policy-and-Strategy.htmluk
dc.relation.urihttp://www.yourarticlelibrary.com/economics/pricing-policies-considerations-objectives-and-factors-involved-in-formulating-the-pricing-policy/29035/uk
dc.relation.urihttps://www.clickz.com/clickz/column/1692278/pricing-policy-seven-factors-consideruk
dc.relation.urihttp://www.jstor.org/stable/2631476uk
dc.relation.urihttp://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0043/uk
dc.relation.urihttp://www.referenceforbusiness.com/management/Or-Pr/Pricing-Policy-and-Strategy.htmluk
dc.relation.urihttp://www.yourarticlelibrary.com/economics/pricing-policies-considerations-objectives-and-factors-involved-in-formulating-the-pricing-policy/29035/uk
dc.relation.urihttps://www.clickz.com/clickz/column/1692278/pricing-policy-seven-factors-consideruk
dc.relation.urihttp://www.jstor.org/stable/2631476uk
dc.relation.urihttp://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0043/uk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectбудівельне підприємствоuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectбудівництвоuk
dc.subjectpricing policyuk
dc.subjectconstruction companyuk
dc.subjectmanagement of marketinguk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectconstructionuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectстроительное предприятиеuk
dc.subjectуправление маркетингомuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectстроительствоuk
dc.titleThe development of the construction company's pricing policyuk
dc.title.alternativeРозвиток цінової політики будівельних підприємствuk
dc.title.alternativeРазвитие ценовой политики строительных предприятийuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the State, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages7uk
dc.subject.udc339.13.017uk
dc.relation.references1. Багиев Г.Л. Маркетинг: Учебник для вузов. 3-е изд. / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн. – СПб.: Питер, 2007. – 736с.uk
dc.relation.references2. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник / Л.В. Балабанова. – Вид. 3-тє, перероб. І доп. – К.: КНЕУ, 2011. – 543 с.uk
dc.relation.references3. Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг. Навч.посіб. / О.Ф. Оснач, В.П. Пилипчук, Л.П. Коваленко. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 364 с.uk
dc.relation.references4. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / Ф. Котлер, Х. Картаджайя, А. Сетиван ; пер. с англ. А. Заякина. – М. :Альпина Бизнес Букс, 2012. – 240 с.uk
dc.relation.references5. Karl Heil (2016), Pricing Policy and Strategy / Reference for business. – Режим доступу: http://www.referenceforbusiness.com/management/Or-Pr/Pricing-Policy-and-Strategy.html.uk
dc.relation.references6. Smriti Chand, Pricing Policies: Considerations, Objectives and Factors involved in Formulating the Pricing Policy [Електронний ресурс] / Your Article Library, 2015. – Режим доступу: http://www.yourarticlelibrary.com/economics/pricing-policies-considerations-objectives-and-factors-involved-in-formulating-the-pricing-policy/29035/.uk
dc.relation.references7. Cohen Heidi. Pricing Policy: Seven Factors to Consider [Електронний ресурс] / Heidi Cohen, 2004. – Режим доступу: https://www.clickz.com/clickz/column/1692278/pricing-policy-seven-factors-consider.uk
dc.relation.references8. An Approach for Developing an Optimal Discount Pricing Policy Author(s): Rajiv Lal and Richard Staelin Source: Management Science, Vol. 30, No. 12 (Dec., 1984), pp. 1524-1539. Published by: INFORMSStable. – Режим доступу: http://www.jstor.org/stable/2631476.uk
dc.relation.references9. Селезньова О.О. Сучасні тенденції маркетингу. / О. О. Селезньова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», Херсон, 2014. – Вип.7. Ч.3. – с. 174–177.uk
dc.relation.references10. Ценовая политика предприятия [Електронний ресурс] / B. Гpибoв, B. Гpyзинов / Центр Креативных Технологий. – Режим доступу: http://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0043/.uk
dc.relation.referencesen1. Bagiev, G.L, Tarasevich, V. M. (2007). Marketing: Uchebnik dlya vuzov. 3-e izd. [Marketing]. SPb.: Piter.uk
dc.relation.referencesen2. Balabanova, L.V. (2011). Marketynh: pidruchnyk [Marketing]. Kyiv, KNEU.uk
dc.relation.referencesen3. Osnach, O.F., Pylypchuk, V.P., & Kovalenko, L.P. (2011). Promyslovyi marketynh. Navch.posib, [Industrial marketing]. Kyiv, Tsentr uchbovoi literatury.uk
dc.relation.referencesen4. Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan. (2012). Marketing 3.0. Ot produktov k potrebitelyam i dalee – k chelovecheskoy dushe [Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit]. Moscow, Alpina Biznes Buks.uk
dc.relation.referencesen5. Karl Heil. (2016). Pricing Policy and Strategy, Reference for business. Retrieved from http://www.referenceforbusiness.com/management/Or-Pr/Pricing-Policy-and-Strategy.html.uk
dc.relation.referencesen6. Smriti Chand. (2015). Pricing Policies: Considerations, Objectives and Factors involved in Formulating the Pricing Policy. Your Article Library. Retrieved from http://www.yourarticlelibrary.com/economics/pricing-policies-considerations-objectives-and-factors-involved-in-formulating-the-pricing-policy/29035/.uk
dc.relation.referencesen7. Heidi Cohen. (2004). Pricing Policy: Seven Factors to Consider. Retrieved from https://www.clickz.com/clickz/column/1692278/pricing-policy-seven-factors-consider.uk
dc.relation.referencesen8. Rajiv Lal & Richard Staelin. (1984, December) An Approach for Developing an Optimal Discount Pricing Policy. Management Science, 30 (12), 1524-1539. Retrieved from http://www.jstor.org/stable/2631476.uk
dc.relation.referencesen9. Seleznova, O.O. (2014). Suchasni tendentsii marketynhu [Modern trends in marketing]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky» – Scientific Bulletin of Kherson State University. A series of "Economics", Kherson, 7 (3), 174–177.uk
dc.relation.referencesen10. Gpibov, B., Gpyzinov, B. (2016, March). Tsenovaya politika predpriyatiya [Pricing Policy]. Tsentr Kreativnykh Tekhnologiy, available at: http://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0043/.uk
dc.identifier.citationenSeleznova, O. (2016). The development of the construction company's pricing policy. Socio-Economic Problems and the State. 14 (1), 110-116. doi:10.14254/2223-3822.2016.14-1.13uk
dc.identifier.doi10.14254/2223-3822.2016.14-1.13uk
dc.subject.jelM21uk
dc.subject.jelM31uk
dc.contributor.affiliationОдеська державна академія будівництва та архітектури, вул Дідріхсона, 4, Одеса, Українаuk
dc.contributor.affiliationOdesa State Academy of Civil Engineering and Architecture, 4 Didrihsona str., Odesa, 65029, Ukraineuk
dc.contributor.affiliationОдесская государственная академия строительства и архитектуры, ул. Дидрихсона, 4, Одесса, Украинаuk
dc.citation.journalTitleСоціально-економічні проблеми і державаuk
dc.citation.volume14uk
dc.citation.issue1uk
dc.citation.spage110uk
dc.citation.epage116uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2016, Випуск 1(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16soocpp.pdf828,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
16soocpp.djvu372,82 kBDjVuПереглянути/відкрити
16soocpp__COVER.jpg211,74 kBJPEGПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.