Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКибало, Віталійuk
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorKybalo, Vitaliyuk
dc.contributor.authorGolda, Nadiyauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:26:38Z-
dc.date.available2016-05-24T15:26:38Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationКибало В. Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції / Віталій Кибало, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 158-159. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323-
dc.format.extent158-159uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleМодель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїuk
dc.title.alternativeModel Porter when determining the intensity of competitionuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc658.8.013uk
dc.identifier.citationenKybalo V., Golda N. (2016) Model M. Portera u vyznachennia intensyvnosti konkurentsii [Model Porter when determining the intensity of competition]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 158-159 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage158uk
dc.citation.epage159uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.