Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323

Tytuł: Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції
Inne tytuły: Model Porter when determining the intensity of competition
Authors: Кибало, Віталій
Голда, Надія Михайлівна
Kybalo, Vitaliy
Golda, Nadiya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кибало В. Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції / Віталій Кибало, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 158-159. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Kybalo V., Golda N. (2016) Model M. Portera u vyznachennia intensyvnosti konkurentsii [Model Porter when determining the intensity of competition]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8.013
Strony: 2
Zakres stron: 158-159
Główna strona: 158
Strona końcowa: 159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi