このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323

タイトル: Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції
その他のタイトル: Model Porter when determining the intensity of competition
著者: Кибало, Віталій
Голда, Надія Михайлівна
Kybalo, Vitaliy
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кибало В. Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції / Віталій Кибало, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 158-159. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Kybalo V., Golda N. (2016) Model M. Portera u vyznachennia intensyvnosti konkurentsii [Model Porter when determining the intensity of competition]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 26-4月-2016
Date of entry: 24-5月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8.013
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323
Content type: Article
出現コレクション:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。