Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323

Заглавие: Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції
Други Заглавия: Model Porter when determining the intensity of competition
Автори: Кибало, Віталій
Голда, Надія Михайлівна
Kybalo, Vitaliy
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кибало В. Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренції / Віталій Кибало, Надія Голда // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 158-159. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Kybalo V., Golda N. (2016) Model M. Portera u vyznachennia intensyvnosti konkurentsii [Model Porter when determining the intensity of competition]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 26-Апр-2016
Date of entry: 24-Май-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8.013
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16323
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.