Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1622

Tittel: Розробка веб-сайту для підтримки роздрібних торгівельних підприємств (на прикладі приватного підприємця С.Онищука)
Authors: Літнарович, Руслан Миколайович
Онищук, Сергей Викторович
Литнарович, Руслан Николаевич
Onyshchuk, Sergii Viktorovych
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Bibliographic description (Ukraine): Онищук С.В. Розробка веб-сайту для підтримки роздрібних торгівельних підприємств (на прикладі приватного підприємця С.Онищука). Автореферат магістерської дисертації на здобуття академічного ступеня магістра з інформатики. Науковий керівник Р.М.Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2011.- 28 с.
Utgivelsesdato: 4-apr-2012
Date of entry: 25-apr-2012
Forlag: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука
UDC: 004.42
Emneord: веб-сайт
надійність
конфіденційність
інтерфейс
веб-сайт
надёжность
конфиденциальность
интерфейс
web site
reliabilitu
confidentiality
interface
Abstrakt: Розроблено програмне рішення для підтримки роздрібних торгівельних підприємств. Вибір предметної сфери зумовлений актуальністю веб-технологій, сферою їх застосування та стрімким розвитком Інтернет представництв оффлайн бізнесу.
Разработано программное решение для поддержки розничных торговых предприятий. Выбор предметной сферы предопределен актуальностью веб-технологий, областью их применения и стремительным развитием Интернет представительств оффлайн бизнеса.
A programmatic decision is worked out for support of retail trade enterprises. The choice of subject sphere is predefined by actuality of web-technologies, their application domain and swift development the Internet of representative offices of offline business.
Beskrivelse: Стрімкий ріст користувачів Інтернету та перехід комерції в онлайн-торгівлю є головною причиною популярності та доцільності створення веб-сайтів по представленню послуг та продажу товарів в мережі. Сфера застосування проектів цієї теми є досить широкою. Досить швидко та не виходячи із своєї домівки можна знайти необхідний товар і придбати його дешевше аніж в простому магазині, адже в цьому випадку в ціну товару не закладена оренда торгівельного приміщення. Наразі, ця ніша в сфері послуг ще не є достатньо заповненою та розвинутою з точки зору якості, безпеки та зручності користування, а тому потребує вдосконалення, розвитку та іноваційних рішень.
Sponsorship: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1622
Content type: Thesis
Vises i samlingene:Кваліфікаційні роботи магістрів



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy