Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15551

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерстюк, Роман Петровичuk
dc.contributor.authorПаляниця, Віктор Анатолійовичuk
dc.contributor.authorПогайдак, Ольга Богданівнаuk
dc.contributor.authorБойко, Остап Богдановичuk
dc.contributor.authorSherstiuk, Romanuk
dc.contributor.authorPalyanytsya, Victoruk
dc.contributor.authorPohaydak, Olgauk
dc.contributor.authorBoiko, Ostapuk
dc.coverage.temporal25 березня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalMarch 25, 2016uk
dc.date.accessioned2016-04-20T12:50:48Z-
dc.date.available2016-04-20T12:50:48Z-
dc.date.created2016-03-25uk
dc.date.issued2016-03-25uk
dc.identifier.citationКласифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування) / Роман Шерстюк, Віктор Паляниця, Ольга Погайдак, Остап Бойко // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 65-66.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15551-
dc.format.extent65-66uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.titleКласифікація умов та чинників що формують взаємовідносини структурних підрозділів обслуговуючого підприємства та споживачів промислового характеру (Інноваційні підходи до розв’язання проблем взаємовідносин у сфері сервісного обслуговування)uk
dc.title.alternativeClassification conditions and factors that shape relations subdivisions service industries and consumer industrial character (Innovative approaches to solving problems in relations service)uk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.5uk
dc.identifier.citationenSherstiuk R., Palyanytsya V., Pohaydak O., Boiko O. (2016) Klasyfikatsiia umov ta chynnykiv shcho formuiut vzaiemovidnosyny strukturnykh pidrozdiliv obsluhovuiuchoho pidpryiemstva ta spozhyvachiv promyslovoho kharakteru (Innovatsiini pidkhody do rozviazannia problem vzaiemovidnosyn u sferi servisnoho obsluhovuvannia) [Classification conditions and factors that shape relations subdivisions service industries and consumer industrial character (Innovative approaches to solving problems in relations service)]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 65-66 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.citation.spage65uk
dc.citation.epage66uk
dc.citation.conferenceⅤ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.