Перегляд зібрання "Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 125  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні вектори асортиментної політики кондитерських виробів УкраїниЗаворотна, Оксана; Zavorotna, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової діяльності на підприємствіПолянок, Віталій; Polyanok, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової товарної політикиБойко, Василина; Boyko, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз основних показників використання робочого часу на підприємствіХома, Оксана; Khoma, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Article26-кві-201624-тра-2016Брендинг як високоефективна технологія завоювання і утримування споживачаВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga