Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-87 зі 87 (час пошуку: 0.002 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article18-тра-20168-лип-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article26-кві-201624-тра-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article25-бер-201620-кві-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article25-бер-201620-кві-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article26-кві-201624-тра-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article26-кві-201624-тра-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Організація Інтернет-рекламиЯворська, Аліна; Yavorska, Alina
Article26-кві-201624-тра-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article18-тра-20168-лип-2016Формування асортиментної політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Драй, В. В.; Fedorovych, R.; Dray, V.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управлінняМар’янчук, Інна; Maryanchuk, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article25-бер-201620-кві-2016Проектний менеджмент – детермінанта сталого розвитку регіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article26-кві-201624-тра-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниКовбель, Роман-Володимир; Kovbel, Roman-Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингова інформація як елемент маркетингових дослідженьВінярчук, Наталя; Vinyarchuk, Natalya
Article26-кві-201624-тра-2016Інтернет ресурс як засіб просування товарів та послугЛуцик, Галина; Lutsyk, Galyna
Article20-кві-201625-тра-2016Кондитерська галузь України – реалії сьогоденняКолосівська, В.; Kolosivska, V.
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері послугОхват, Ірина; Okhvat, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Комплекс маркетингу на промисловому підприємствіБогачук, Н. Р.; Bogachuk, N.
Article20-кві-201625-тра-2016Особливості функціонування світового ринку кондитнрських виробів та тенденції його розвиткуЧерній, І.; Chernii, I.
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article17-лис-201624-бер-2017Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. Y.
Article22-вер-201626-жов-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінка ефективності управління системою збуту підприємстваНемчицька, Аліна; Nemchytska, Alina
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємствКрийцула, Віктор; Kryicula, Victor
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення збуту сільськогосподарської продукціїКоваль, Надія; Koval, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової товарної політикиБойко, Василина; Boyko, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття комплексу просуванняГораль, Андрій; Goral, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Технології формування конкурентних перевагУрбановський, Тарас; Краузе, Ольга Ігорівна; Urbanovskyy, Taras; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотиваційна теорія поведінки споживачівБлащишин, Роман; Blaschyshyn, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Система просування продукціїГорбаль, Лілія; Gorbal, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринкуСкоробогата, Сніжана; Skorobohata, Snizhana
Article26-кві-201624-тра-2016Пропаганда як метод просування продукціїСтефінів, Христина; Stefinyv, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьБуняк, Назар; Краузе, Ольга Ігорівна; Bunyak, Nazar; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваПекельна, Ярослава; Pekelna, Yaroslava
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-кві-201624-тра-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка логістичних засад в системі організації збутової діяльності підприємстваКучма, Ірина; Kuchma, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренціїМазан, Оксана; Mazan, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування конкурентних перевагОмелянюк, Валентина; Omelyanyuk, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Організація рекламної діяльності підприємствЧорній, Христина; Chorniy, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Туристичний маркетингОнишко, Сергій; Onyshko, Sergii
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Брендинг як високоефективна технологія завоювання і утримування споживачаВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-кві-201624-тра-2016Інформаційна війна в маркетингуБурліцька, Алла; Burlitska, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Огляд ринку спирту в УкраїніГнатів, Андрій; Gnativ, Andrew
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article26-кві-201624-тра-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні підходи до організації та управління процесами постачанняГула, Наталія; Hula, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Article26-кві-201624-тра-2016Формування товарної політикиГригус, Тетяна; Hruhys, Tetyana
Article26-кві-201624-тра-2016Сервісне обслуговування в системі маркетингових комунікаційСокальська, Ірина; Sokalska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)Сямро, Мирон; Syamro, Myron
Article26-кві-201624-тра-2016Комунікаційні функції мерчандайзингуПанас, Андрій; Panas, Andriy
Article30-лис-201615-гру-2016Lovemarks jako nowe pojęcie marketingoweЩигельська, В.; Shchyhelska, V.
Результати 1-87 зі 87 (час пошуку: 0.002 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі