Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13356

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorБица, Володимир Йосипович-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКовальчук, Людмила-
dc.contributor.authorКогут, Уляна-
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія-
dc.contributor.authorШпилик, Олександра-
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія-
dc.contributor.authorПанухник, Яна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2016-03-09T12:09:02Z-
dc.date.available2016-03-09T12:09:02Z-
dc.date.issued2016-03-09T12:09:02Z-
dc.identifier.citationРозвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 411 с.-
dc.identifier.isbn978-966-305-055-3-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13356-
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення та адаптації маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги в умовах глобалізації економіки. Розглянуто маркетинговий інструментарій формування попиту на товари і послуги, приділено увагу питанням стратегічного управління розвитком підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання щодо сучасних тенденцій використання маркетингу як концепції управління. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleРозвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиuk
dc.typeBookuk
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2015.uk
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2015.-
dc.subject.udc658.016uk
dc.subject.bbk65.9(4Укр)291.31uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2015.doc5,1 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
monograph_2015.pdfмонографія4,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
monograph_2015.odt1,42 MBOpenDocument TextПереглянути/відкрити
monograph_2015.djvu4,67 MBDjVuПереглянути/відкрити
monograph_2015__COVER.png40,57 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора