Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13217

Tytuł: Завдання та функції маркетингового стратегічного планування
Inne tytuły: Tasks and functions of strategic marketing planning
Authors: Макар, О.
Makar, A.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Cytat: Макар О. Завдання та функції маркетингового стратегічного планування / О. Макар // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 94. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Makar A. (2014) Zavdannia ta funktsii marketynhovoho stratehichnoho planuvannia [Tasks and functions of strategic marketing planning]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 94 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 24-kwi-2014
Date of entry: 6-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: ринок
підприємство
стратегічний маркетинг
market
consumer enterprise
Strategic Marketing
Zakres stron: 94
Główna strona: 94
Strona końcowa: 94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13217
Właściciel praw autorskich: © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅶ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi