Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13121

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївнаuk
dc.contributor.authorПлавуцька, Іринаuk
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdanauk
dc.contributor.authorPlavutska, Irynauk
dc.date.accessioned2016-03-01T14:20:39Z-
dc.date.available2016-03-01T14:20:39Z-
dc.date.created2015-03-06uk
dc.date.issued2015-03-06uk
dc.date.submitted2015-02-03uk
dc.identifier.citationOksentyuk B. Basic principles of environmental marketing / Bogdana Oksentyuk, Iryna Plavutska // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 48. — № 1. — С. 147-154. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13121-
dc.description.abstractВраховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, висвітлено суть концепції екологічного маркетингу, яка полягає в орієнтації виробництва і збуту на задоволення екологічно-орієнтованих потреб та запитів споживачів, створення й стимулювання попиту на екологічні товари (вироби чи послуги) – економічно ефективні та екологічно безпечні у виробництві та споживанні з урахуванням різноспрямованих інтересів суб'єктів ринку. Загальною метою екологічного маркетингу є забезпечення довготермінового добробуту суспільства з економічних, соціальних і екологічних позицій на основі підприємницької діяльності суб'єктів господарювання. Відповідно до концепції екологічного маркетингу усі аспекти господарської діяльності сучасного підприємства мають плануватися і здійснюватися з урахуванням потреб та вимог ринку (в тому числі екологічних), ґрунтуватися на принципах екологічної безпеки. Розроблення екологічно орієнтованої концепції маркетингу є необхідною умовою забезпечення конкурентоспроможності, соціальної та екологічної відповідальності підприємства.uk
dc.description.abstractConsidering the characteristics of modern marketing activities, the article highlights the essence of the concept of environmental marketing; the concept of "ecological marketing" is determined and its features are revealed, the purpose and main functions that it performs are highlighted; the main types of environmental marketing are provided. The necessity of using the concept of environmental marketing as a means of execution the success of the company is shown. The authors also discuss new development tendencies of environmental marketing.uk
dc.format.extent147-154uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdfuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectзелений маркетингuk
dc.subjectекологічні потребиuk
dc.subjectекологічні товариuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectenvironmental marketinguk
dc.subjectgreen marketinguk
dc.subjectenvironmental requirementsuk
dc.subjectenvironmental goodsuk
dc.titleBasic principles of environmental marketinguk
dc.title.alternativeОсновні засади екологічного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.subject.udc658.5uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Планування маркетингу: навч. посібн. [Текст] / О.А. Овєчкіна, Д.В. Солоха, К.В. Іванова, В.В. Морєва, О.В. Бєлякова, О.Б. Балакай. – 2-ге вид. перероб. та доп.: – К.: «Центр навчальної літератури», 2013. – 352 с.uk
dc.relation.references2. Прокопенко, О.В. Екологічний маркетинг: навч. посібн. [Текст] / О.В. Прокопенко. – К.: Знання, 2012. – 319 с.uk
dc.relation.references3. Екологічний маркетинг: навч. посібн. [Текст] / А.М. Вічевич, Т.В. Вайданич, І.І. Дідович та ін.– Львів: УкрДЛТУ, 2002. – 248 с.uk
dc.relation.references4. Садченко, Е.В. Экологический маркетинг: понятия, теория, практика и перспективы развития [Текст] / Е.В. Садченко, С.К. Харичков. – Одесса: Институт проблем рынка и экономико-экологических исследований НАН Украины, 2001. – 146 с.uk
dc.relation.references5. Лебедевич, С.І. Теоретико-методологічні засади формування галузевої системи екологічного менеджменту підприємств: монографія [Текст] / С.І. Лебедевич. – Львів: Ліга-Прес, 2008. – С.340.uk
dc.relation.references6. Ілляшенко, С.М. Екологічний маркетинг [Текст] / С.М. Ілляшенко, О.В. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – №12. – С.56–61.uk
dc.relation.references7. Скрипчук, П.М. Екологічний маркетинг як інструмент та інформаційне забезпечення якості життєзабезпечення [Текст] / П.М. Скрипчук, В.В. Рибак // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Економічні науки. – Т.3(140), №5. – С.234–238.uk
dc.relation.references8. Оксентюк, Б. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2013. – Вип.2(9). – С.128–137. – Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.uk
dc.relation.references9. Peattie, K. Towards Sustainability: The Third Age of Green Marketing [Text] / K. Peattie // The Marketing Review. – Vol.2. – Nr.2, Summer 2001, Westburn Publishers Ltd. – P.129–146.uk
dc.relation.references10. Сoddington, Walter. Environmental marketing: positive strategies for reaching the green consumer [Text] / Walter Сoddington. – New York: McGraw-Hill, 1993. – 252 p.uk
dc.relation.referencesen1. Planuvannia marketynhu: navch. posibn. [Text], O.A. Oviechkina, D.V. Solokha, K.V. Ivanova, V.V. Morieva, O.V. Bieliakova, O.B. Balakai, 2-he vyd. pererob. ta dop., – K., "Tsentr navchalnoi literatury", 2013, 352 p.uk
dc.relation.referencesen2. Prokopenko, O.V. Ekolohichnyi marketynh: navch. posibn. [Text], O.V. Prokopenko, K., Znannia, 2012, 319 p.uk
dc.relation.referencesen3. Ekolohichnyi marketynh: navch. posibn. [Text], A.M. Vichevych, T.V. Vaidanych, I.I. Didovych and other– Lviv: UkrDLTU, 2002, 248 p.uk
dc.relation.referencesen4. Sadchenko, E.V. Ekolohicheskii marketinh: poniatiia, teoriia, praktika i perspektivy razvitiia [Text], E.V. Sadchenko, S.K. Kharichkov, Odessa: Institut problem rynka i ekonomiko-ekolohicheskikh issledovanii NAN Ukrainy, 2001, 146 p.uk
dc.relation.referencesen5. Lebedevych, S.I. Teoretyko-metodolohichni zasady formuvannia haluzevoi systemy ekolohichnoho menedzhmentu pidpryiemstv: monograph [Text], S.I. Lebedevych, Lviv: Liha-Pres, 2008, P.340.uk
dc.relation.referencesen6. Illiashenko, S.M. Ekolohichnyi marketynh [Text], S.M. Illiashenko, O.V. Prokopenko, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 12, P.56–61.uk
dc.relation.referencesen7. Skrypchuk, P.M. Ekolohichnyi marketynh yak instrument ta informatsiine zabezpechennia yakosti zhyttiezabezpechennia [Text], P.M. Skrypchuk, V.V. Rybak, Visnyk Khmelnytskoho nats. un-tu. Ekonomichni nauky, V.3(140), No 5, P.234–238.uk
dc.relation.referencesen8. Oksentiuk, B. Osoblyvosti kompleksu marketynhu v ekolohichnomu marketynhu [Electronic resource], B. Oksentiuk, A. Oksentiuk, Socio-Economic Problems and the State, 2013, Iss.2(9), P.128–137, Access mode: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.uk
dc.relation.referencesen9. Peattie, K. Towards Sustainability: The Third Age of Green Marketing [Text], K. Peattie, The Marketing Review, Vol.2, Nr.2, Summer 2001, Westburn Publishers Ltd, P.129–146.uk
dc.relation.referencesen10. Soddington, Walter. Environmental marketing: positive strategies for reaching the green consumer [Text], Walter Soddington, New York: McGraw-Hill, 1993, 252 p.uk
dc.identifier.citationenOksentyuk B., Plavutska I. (2015) Basic principles of environmental marketing. Galician economic bulletin (T.), vol. 48, no 1, pp. 147-154 [in English].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume48uk
dc.citation.issue1uk
dc.citation.spage147uk
dc.citation.epage154uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 1 (48)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.