Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13096

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.contributor.authorSemenjuk, Svitlanauk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:41:14Z-
dc.date.available2016-03-01T09:41:14Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.date.submitted2015-11-09uk
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Світлана Богданівна Семенюк // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 204-212. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13096-
dc.description.abstractРозглянуто історію виникнення та розкрито сутність стратегії, дано характеристику основних маркетингових стратегій, проведено їх класифікацію. Запропоновано алгоритм вибору оптимальної стратегії в маркетингу, який включає оцінювання поточної стратегії фірми, аналіз портфеля бізнесу та виявлення альтернативних маркетингових стратегій, вибір оптимальної стратегії маркетингу, а також здійснення оцінювання вибраної стратегії.uk
dc.description.abstractThe author characterizes the essence of marketing strategy, which is to identify products and markets as well as gaining a sustainable competitive advantage by means of coordinated company’s actions. It is investigated that a crucial element in the development and implementation of the strategy is targeted focus on using the resources of an enterprise. Finally, the strategy leads to the creation of a system of competitive advantages. Analyzing a matter of choice and using different strategies by firms a great variety of marketing strategies is found. Despite the fact that the basic purpose of the operation of all manufacturers market is the same – profit, it is revealed that there is no unified marketing strategies to achieve that would be acceptable to all firms. It is proposed to classify marketing strategies as follows: strategies for products and markets and strategies for the elements of the marketing mix. Within the main types of strategies for products and markets it is offered to develop more specific strategies that vary by behavior on the market, prospects for growth, competitive market forces, etc. The author notes that success of an enterprise on the market largely depends on the choice of the optimal marketing strategy. This will help reduce uncertainty and risk in marketing activities and ensure concentration of resources on selected priority directions. Thus, the choice of a strategy denotes the means the company uses to achieve its tasks.uk
dc.format.extent204-212uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectоптимальна стратегія маркетингуuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectthe optimal marketing strategyuk
dc.subjectplanninguk
dc.titleНеобхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствuk
dc.title.alternativeThe necessity to develop a marketing strategy for enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.4uk
dc.subject.udc504(477.8)uk
dc.relation.references1. Ансофф, И. Стратегическое управление [Текст] / И. Ансофф. – Пер с англ. – М.: Прогресс, 1989. – 519 с.uk
dc.relation.references2. Багиев, Г.Л. Маркетинг [Текст] / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; под общ. ред. Г.Л. Багиева. – Спб: Питер, 2001. – 701 с.uk
dc.relation.references3. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник [Текст] / С.С. Гаркавенко. – Київ.: Лібра, 2002. – 712 с.uk
dc.relation.references4. Лаврова, Ю.В. Маркетинг. Класичні положення і особливості застосування на транспорті: конспект лекцій [Текст] / Ю.В. Лаврова. – Харків: Изд-во ХНАДУ, 2012. – 227 с.uk
dc.relation.references5. Макдональд, М. Почему ваш маркетинговый план не работает? [Текст] / М. Макдональд; пер с англ. Е. Аверкиевой. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. – 192 с.uk
dc.relation.references6. Макдональд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Макдональд. – С.Пб., 2000. – 267 с.uk
dc.relation.references7. Мескон, М. Основы менеджмента [Текст] / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 701 с.uk
dc.relation.references8. Панкрухин, А.П. Маркетинг: учебник [Текст] / А.П. Панкрухин. – М.: ИКФ Омега-Л, 2002. – 656 с.uk
dc.relation.references9. Томпсон, А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии [Текст] / А.А. Томпсон, Дж. Стрикленкд. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.uk
dc.relation.references10. Хершге, Х. Маркетинг: основы профессионального успеха: учебник для вузов; пер. с нем. [Текст] / Х. Хершген. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 334 с.uk
dc.relation.references11. Шершньова, З.Є. Стратегічне управління [Текст] / З.Є Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 589 с.uk
dc.relation.referencesen1. Ansoff, I. Stratehicheskoe upravlenie [Text], I. Ansoff, Per s anhl, M., Prohress, 1989, 519 p.uk
dc.relation.referencesen2. Bahiev, H.L. Marketinh [Text], H.L. Bahiev, V.M. Tarasevich, Kh. Ann; by gen. ed. H.L. Bahieva, Spb: Piter, 2001, 701 p.uk
dc.relation.referencesen3. Harkavenko, S.S. Marketynh: pidruchnyk [Text], S.S. Harkavenko, Kyiv., Libra, 2002, 712 p.uk
dc.relation.referencesen4. Lavrova, Yu.V. Marketynh. Klasychni polozhennia i osoblyvosti zastosuvannia na transporti: konspekt lektsii [Text], Yu.V. Lavrova, Kharkiv: Yzd-vo KhNADU, 2012, 227 p.uk
dc.relation.referencesen5. Makdonald, M. Pochemu vash marketinhovyi plan ne rabotaet? [Text], M. Makdonald; per s anhl. E. Averkievoi, M., FAIR-PRESS, 2003, 192 p.uk
dc.relation.referencesen6. Makdonald, M. Stratehicheskoe planirovanie marketinha [Text], M. Makdonald, S.Pb., 2000, 267 p.uk
dc.relation.referencesen7. Meskon, M. Osnovy menedzhmenta [Text], M. Meskon, M. Albert, F. Khedouri, transl. from English – M., Delo, 1992, 701 p.uk
dc.relation.referencesen8. Pankrukhin, A.P. Marketinh: uchebnik [Text], A.P. Pankrukhin, M., IKF Omeha-L, 2002, 656 p.uk
dc.relation.referencesen9. Tompson, A.A. Stratehicheskii menedzhment. Iskusstvo razrabotki i realizatsii stratehii [Text], A.A. Tompson, Dzh. Striklenkd, M., Banki i birzhi, IuNITI, 1998, 576 p.uk
dc.relation.referencesen10. Khershhe, Kh. Marketinh: osnovy professionalnoho uspekha: uchebnik dlia vuzov; per. s nem. [Text], Kh. Khershhen, M., INFRA-M, 2000, 334 p.uk
dc.relation.referencesen11. Shershnova, Z.Ye. Stratehichne upravlinnia [Text], Z.Ye Shershnova, S.V. Oborska, K., KNEU, 1999, 589 p.uk
dc.identifier.citationenSemenjuk S. (2015) Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv [The necessity to develop a marketing strategy for enterprises]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 204-212 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.volume49uk
dc.citation.issue2uk
dc.citation.spage204uk
dc.citation.epage212uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.