Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Titre: Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Auteur(s): Циран, Ян
Cyran, Jan
Bibliographic description (Ukraine): Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Mots-clés: маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Résumé: Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuVoir/Ouvrir
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.