Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Título : Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Autor : Циран, Ян
Cyran, Jan
Bibliographic description (Ukraine): Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Palabras clave : маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Resumen : Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuVisualizar/Abrir
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.