Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256
Назва: Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
Problems of increase of efficiency of marketing potential of enterprise
Автори: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
Бібліографічний опис: Наталія Рожко. Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства / Наталія Рожко // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 119 – 120.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.658
Теми: стратегія
strategy
маркетинговий потенціал підприємства
планування
контроль
marketing potential of enterprise
planning
control
Короткий огляд (реферат): Предметом публікації є дослідження, які доводять твердження про те, що на етапі аналізу потенціалу підпри¬ємства розробляють та здійснюють систему заходів, спрямова¬них на реалізацію обраної стратегії. Головна мета при цьому — підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
The article of publication are researches that lead to a statement that on the stage of analysis of potential of enterprise develop and carry out the system of measures, on realization of select strategy. Primary objective here is an increase of efficiency of marketing potential of enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рожко Н..pdf89,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.