Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1252
Назва: Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту
Автори: Оксентюк, Роман Андрійович
Oksentyuk, Roman
Бібліографічний опис: Роман Оксентюк. Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту / Роман Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 113 – 115.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
Теми: контекстна реклама, банер, пошукова оптимізація, партнерська програма, спам, дорвей
context advertising, banner, search engine optimization, partner program, spam, dorvey
Короткий огляд (реферат): Розглянуто мережу Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингу
Internet is considered as one of types of modern innovative technologies in marketing, most widespread methods of advancement of product by Internetmarketing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1252
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оксентюк Р..pdf100,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.