Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorOksentyuk, Roman-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:22:03Z-
dc.date.available2011-06-08T12:22:03Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationРоман Оксентюк. Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 113 – 115.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251-
dc.description.abstractРозглянуто мережу Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингуuk
dc.description.abstractInternet is considered as one of types of modern innovative technologies in marketing, most widespread methods of advancement of product by Internetmarketinguk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectконтекстна реклама, банер, пошукова оптимізація, партнерська програма, спам, дорвейuk
dc.subjectcontext advertising, banner, search engine optimization, partner program, spam, dorveyuk
dc.titleЕкономічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оксентюк Р..pdf100,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.