Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251
Titolo: Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту
Autori: Оксентюк, Роман Андрійович
Oksentyuk, Roman
Bibliographic description (Ukraine): Роман Оксентюк. Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 113 – 115.
Data: 18-mag-2011
Date of entry: 8-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Parole chiave: контекстна реклама, банер, пошукова оптимізація, партнерська програма, спам, дорвей
context advertising, banner, search engine optimization, partner program, spam, dorvey
Abstract: Розглянуто мережу Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингу
Internet is considered as one of types of modern innovative technologies in marketing, most widespread methods of advancement of product by Internetmarketing
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Оксентюк Р..pdf100,07 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.