Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 18098 до 18117 із 41445 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article27-тра-201411-гру-2014Методичний підхід до економічного визначення показника рівня конфліктностіSivchuk, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Методичний підхід до консолідації фінансової звітності групи підприємств відповідно до вимог МСФЗФесенко, Валерія Валеріївна; Бойко, Аліна Валеріївна; Fesenko, Valeria; Boyko, Alina
Conference Abstractтра-202319-чер-2023Методичний підхід до оцінки ефективності інноваційного розвитку підприємстваШерстюк, Роман Петрович; Козловський, А.В.
Conference Abstract26-тра-202322-чер-2023Методичний підхід до оцінки ефективності інноваційного розвитку підприємстваШерстюк, Роман Петрович; Козловський, А. В.; Sherstiuk, R.; Kozlovskyy, A.
Article201210-тра-2017Методичний підхід до оцінки стратегічної компетенції підприємстваПанухник, Яна Геннадіївна
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article30-тра-201118-лип-2011Методичний підхід щодо управління інвестиційним забезпеченням проектів інноваційного розвиткуЩукін, Олександр Іванович; Щукин, Александр Иванович; Shchukin, Olexandr Ivanovych
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Методичний інструментарій оцінки фінансової діяльності підприємстваГоловата, Юлія; Golovata, Yulia
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни: “Інфраструктура товарного ринку” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 6.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Learning Object14-жов-201414-жов-2014Методичні вказівки і завдання до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Основи теорії передавання інформації”Промович, Юрій Бориславович; Пастух, Олег Анатолійович
Methodical recommendations201624-чер-2017Методичні вказівки для проведення практичної роботи з дисципліни «Аудит»Шостаківська, Надія Михайлівна
Methodical recommendations201629-лис-2017Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Методи випробувань і досліджень металу шва і зварних з’єднань» для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» (перевидання)Татарин, Богдан Павлович; Підгурський, Микола Іванович; Мариненко, Сергій Юрійович
Article24-жов-201322-бер-2017Методичні аспекти використання системи MOODLE у процесі підготовки фахівців з економічної кібернетикиKopniak, K. V.
Article24-кві-20236-чер-2023Методичні аспекти обліку витрат і калькулювання собівартості ІТ-послугЄремян, Олена; Ярошенко, Анна; Yeremіan, Olena; Yaroshenko, Anna
Article201228-тра-2013Методичні аспекти оцінювання конфліктів на підприємстві у контексті корпоративної культуриСівчук, Ірина; Sivchuk, Iryna
Article24-жов-202328-гру-2023Методичні аспекти оцінювання рівня концентрації галузевих ринківКостецька, Наталія Іванівна; Ляхович, Лариса Андріївна; Kostetska, Nataliia; Liakhovych, Larysa
Article24-лис-201525-вер-2016Методичні аспекти оцінювання синергетичного ефекту інтегрування підприємств (на прикладі підприємств світлотехнічної галузі України)Кухній, Леся Степанівна; Kukhniy, Lesya Stepanivna; Кухний, Леся Степановна
Presentation13-тра-200913-тра-2009Методичні аспекти розробки тестових завдань для модульного і підсумкового контролю на основі технологій дистанційного навчанняШкодзінський, Олег Ксаверович; Shkodzinsky, Oleh
Article21-жов-201416-гру-2014Методичні аспекти формування та оцінювання зони беззбитковостіГрабовський, Ігор Сергійович; Chymshyt, Serhiy; Grabovskiy, Igor