Перегляд зібрання за групою - Теми 612.82

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 13
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract27-лис-201931-січ-2020Аналіз відомих методів аналізу електроенцефалосигналу при епілептичних нападахФранчевська, Г. І.; Хвостівський, Микола Орестович; Franchevska, H. I.; Khvostivsky, M. O.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Компетентнісний підхід в навчальному процесі на кафедрі фізичного виховання і спорту як засобу підвищення компетентності студентівГуменний, В.; Gumenniy, V.
Article25-кві-201726-лип-2017Компетентнісний підхід в навчальному процесі на кафедрі фізичного виховання і спорту як засобу підвищення компетентності студентівГуменний, В.; Gumenniy, V.
Conference Abstract23-кві-20204-чер-2020Компетентнісний підхід в навчальному процесі на кафедрі фізичного виховання і спорту як засобу підвищення компетентності студентівГуменний, В.; Gumenniy, V.
Conference Abstract25-кві-201918-чер-2019Компетентнісний підхід в навчальному процесі на кафедрі фізичного виховання і спорту як засобу підвищення компетентності студентівГуменний, В.; Gumenniy, V.
Conference Abstract26-кві-201830-тра-2018Математична модель добового енелектроенцефалосигналу для своєчасного виявлення епілептичного стану людиниКуніц, В. В.; Kunits, V.
Conference Abstract26-кві-201830-тра-2018Метод відновлення психоемоційного стану людини під впливом відеозображень та музики із використанням електроенцелографіїКінаш, Р. В.; Бойко, Р. Р.; Kinash, R.; Boyko, R.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Метод відновлення психоемоційного стану людини із врахуванням альфа- та бета-активності головного мозкуГевко, Олена; Хвостівський, Микола Орестович; Hevko, Olena; Hvostivskyy, Mykola
Conference Abstract28-лис-20184-січ-2019Оцінювання психоемоційного стану за електроенцефалографічним сигналомПаньків, Ірина Михайлівна; Яворська, Євгенія Богданівна; Pankiv, I. M.; Yavorska, E. B.
Article20-кві-201629-тра-2016Перспективи диференційованого використання музикотерапії з метою покращення розумової діяльності та психологічного стану студентівГлемба, В. М.; Hlemba, V.