Перегляд зібрання за групою - Теми 339. 13

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Екологічний маркетингМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Комунікаційна складова мерчандайзингуОксентюк, Богдана Андріївна; Стеців, Ярослав; Oksentiuk, Bohdana; Stetsiv, Yaroslav
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні завдання планування інноваційного продуктуТрембач, Петро; Trembach, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування конкурентних перевагСтеців, Ярослав; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Реклама: поняття, цілі та створенняБаран, Тарас; Baran, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна; Баран, Тарас; Oksentiuk, Bohdana; Baran, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні товари в маркетинговій діяльності підприємстваТрембач, Петро; Trembach, Petro