Перегляд зібрання за групою - Теми інструменти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleгру-202226-гру-2022Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємстваСеменюк, Світлана; Semenіuk, Svitlana
Articleлис-202124-вер-2022Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтомСеменюк, Світлана; Semenіuk, Svitlana
Master Thesis20-гру-202020-січ-2021Оцінка підходів до формування розумних міст: інструменти та компонентиКорнута, Орест Миколайович
Master Thesisгру-202327-гру-2023Розвиток маркетингу послуг у закладі громадського харчування (на прикладі кафе «Пиріжкова»)Кіпибіда, Людмила Олегівна; Kipybida, Liudmyla
Bachelor Thesis202321-лип-2023Розроблення технологічного процесу відновлення валу сошки 4310-3401082 рульового механізму автомобіля КамАЗ- 55102Солтис, Назарій Вікторович; Soltys, Nazarii
Bachelor Thesis202321-лип-2023Розроблення технологічного процесу технічного обслуговування та ремонту коробки перемикання передач 21150-1700012-00 автомобіля ВАЗ-2115Макогнюк, Дмитро Любомирович; Makohniuk, Dmytro
Master Thesis21-гру-202021-гру-2020Розроблення технології виготовлення корпуса КС6В-48.101 з дослідженням впливу параметрів спеціального покриття на стійкість різальних інструментівДенега, Василь Іванович; Одлижук, Сергій Михайлович; Deneha, Vasyl Ivanrvych; Odlyzhuk, Serhii Mykhailovych
Article201025-бер-2011Теорії міжнародної конкурентоспроможності національних економік та їх вплив на зовнішньоекономічну політику державиОхота, Віталій Іванович