Перегляд зібрання за групою - Теми цінність

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 7 із 7
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article21-лис-20221-кві-2023Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринкуЛотиш, О.; Lotysh, O.
Article24-кві-20146-бер-2016Життєві цінності сучасної молодої сім’їКріль, А.; Kril, A.
Methodical recommendations202122-чер-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Master Thesisгру-202118-гру-2021Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")Равський, Богдан Володимирович; Ravsky, Bogdan
Article201920-чер-2019Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємстваОстровська, Галина Йосипівна
Article31-жов-201619-лют-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Article20-бер-20145-гру-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia