Перегляд зібрання за групою - Теми сегментація

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 14
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-січ-202225-гру-2022Additive mathematical model of gas consumption processЛитвиненко, Ярослав Володимирович; Лупенко, Сергій Анатолійович; Назаревич, Олег Богданович; Шимчук, Григорій Валерійович; Готович, Володимир Анатолійович; Lytvynenko, Iaroslav; Lupenko, Serhii; Nazarevych, Oleh; Shymchuk, Hryhorii; Hotovych, Volodymyr
Conference Abstract20-чер-201915-лип-2019Influence reduction in mean intensity features for faces comparisonМельник, Роман; Тушницький, Руслан; Melnyk, Roman; Tushnytskyy, Ruslan
Article31-січ-201814-кві-2018Method of segmentation of determined cyclic signals for the problems related to their processing and modelingЛитвиненко, Ярослав Володимирович; Lytvynenko, Iaroslav
Thesis Abstract201821-гру-2018Аналіз методів сегментації біометричних зображень для задач діагностикиВівчар, Віталій Васильович
Conference Abstract30-бер-201825-кві-2018Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Master Thesisгру-202120-гру-2021Методи та засоби сегментації множини користувачів при проектуванні та експлуатації комп’ютерних маркетингових системШуптарський, Володимир Вікторович; Shuptarskyi, Volodymyr Viktorovych
Methodical recommendations202028-січ-2021Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Course of lectures20216-тра-2021«Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняБурліцька, Оксана Петрівна