Перегляд зібрання за групою - Теми sales promotion

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Master Thesis30-гру-202330-гру-2023Вдосконалення комплексу маркетингу підприємстваТрембач, Петро Петрович; Trembach, Petro
Thesis Abstract20193-січ-2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Thesis Abstract201918-гру-2019Вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємстваВакулінський, Микола Казимирович; Vakulinskyi, Mykola
Article22-чер-202127-сер-2021Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринкуДолгальова, Олена Вячеславівна; Карасьова, Марія Олександрівна; Конєва, Анна; Dolgalova, Olena; Karasova, Mariia; Konyeva, Anna
Articleлис-201325-лис-2013Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Богдана Андреевна; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Articleгру-20126-гру-2012Особливості комунікаційної політики просування екологічного продуктуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Богдана Андреевна; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Article31-тра-201811-чер-2018Роль «гудвілу» у діяльності підприємств сфери туризму в контексті обмежень оточуючого середовищаГоловкова, Людмила; Дяченко, Лідія
Article5-вер-202314-жов-2023Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збутуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Master Thesisгру-202123-гру-2021Сучасні підходи та методи реалізації товарів і послуг суб’єктами мікропідприємництва (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС»)Мірошник, Соломія Андріївна; Miroshnyk, Solomiya