Перегляд зібрання за групою - Теми principles

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 14
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Thesis201011-кві-2014Invariance Principles and System Analysis of Realization of Physical Laws Symmetry for Contemporary Signal EnergodynamicsYavorskyi, Bohdan; Sicora, Lubomyr; Medykovskyi, Mykols; Dragan, Yaroslav; Яворський, Богдан Іванович; Сікора, Любомир Степанович; Драґан, Ярослав Петрович
Book Chapter25-лис-20199-лип-2020Investment potential of recreation areas: essence, components, development strategies, methods of evaluationБезверхнюк, Тетяна; Сенча, Ірина; Bezverkhniuk, Tetiana; Sencha, Irina
Article21-лис-201727-гру-2017Алгоритм аналізу податкових ризиків суб’єктів господарюванняКанюк, Василь Михайлович; Kanyuk, Vasyl
Articleтра-201428-тра-2014Вплив інформаційних технологій на принципи і функції бухгалтерського облікуОсмятченко, Володимир Олександрович; Осмятченко, Владимир Александрович; Osmyatchenko, Volodymyr Oleksandrovych
Article27-тра-201411-гру-2014Концептульні засади побудови управлінського облікуMarushchak, Lesya
Otherчер-201419-тра-2014Механізм оцінки фінансових ресурсів банківської установи та підвищення ліквідності і фінансової стійкостіЧайка, Василина Юріївна; Chajka, V.
Conference Abstract25-лют-202127-кві-2021Педагогічні аспекти виховання в родині КосачівСтечак, Галина
Article31-січ-201210-кві-2013Принципи оцінювання результатів науково-технічної діяльностіКатеринчук, І.; Кулик, В.; Кравчук, В.; Kateruchuk, I.; Kulik, V.; Kravchuk, V.
Article201315-гру-2014Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир; Gevko, Volodymyr
Article6-бер-20151-бер-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga