Перегляд зібрання за групою - Теми media planning

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 6 із 6
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleтра-201210-чер-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article20-кві-20218-чер-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article20-кві-20218-чер-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article31-січ-20186-бер-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Bachelor Thesis22-чер-202124-чер-2021Планування маркетингу в організації, на прикладі ТОВ “АВЕРС”Бубняк, Тетяна Володимирівна; Bybnyak, Tetiana
Other18-тра-20117-чер-2011Сучасні підходи до проблем медіаплануванняГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya