Перегляд зібрання за групою - Теми market research

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 4 із 4
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Thesis26-чер-201417-чер-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Master Thesisгру-20192-січ-2020Дocлiдження пyблiчнoї дiяльнocтi тa перcпектив рoзвиткy КП «Oб’єднaння пaркiв кyльтyри i вiдпoчинкy м. Тернoпoля»Плугатор, Віталій Іванович; Plugator, V.I.
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Article18-кві-201228-січ-2016Особливості проведення маркетингових дослідженьКулик, Юлія Романівна; Kulik, Yuliya