Перегляд зібрання за групою - Теми customer orientation

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 6 із 6
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Master Thesis28-гру-202128-гру-2021Дослідження шляхів покращення господарсько-збутової діяльності організації, на прикладі ТОВ «Клас і К»Тримбуляк, Ігор Ігорович; Trymbuliak, Ihor
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Articleлис-202112-лип-2022Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»Буга, Наталія; Гаврилюк, Анастасія; Buha, Natalia; Havrylyuk, Anastasia
Master Thesis20-гру-202320-гру-2023Управління конкурентоспроможністю в роздрібній торгівлі: підходи та інструментиСемеген, Олексій Йосипович; Semehen Oleksii
Article30-лис-201412-бер-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych