Перегляд зібрання за групою - Теми M31

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 3 до 12 із 17 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article30-тра-20165-чер-2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article1-гру-201715-гру-2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-тра-201811-чер-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Articleлип-202019-лют-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article1-гру-201716-гру-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article31-тра-20176-чер-2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана
Articleлис-202129-вер-2022Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможностіОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Article31-тра-201916-лип-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy