Перегляд зібрання за групою - Теми 658.89

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 10
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-бер-201620-кві-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article24-жов-201322-бер-2017Необхідність впровадження CRM у компаніях сфери послугГлуховецька, М. Б.; Gevko, V. L.; Gluhovetska, M. B.
Article18-лис-201429-жов-2015Оцінювання проектів формування та розвитку інформаційного забезпечення взаємовідносин із клієнтамиGevko, Volodymyr
Article201315-гру-2014Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир; Gevko, Volodymyr
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Соціально-економічні аспекти формування та розвитку взаємовідносин з клієнтамиЛуциків, Іванна Василівна; Lucykiv, Ivanna
Article24-жов-201322-бер-2017Тренди сучасної купівельної поведінки клієнтівДовгошия, І. В.; Gevko, V. L.; Dovhoshyya, I. V.
Article30-лис-201412-бер-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Thesis30-кві-201316-кві-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.
Article6-жов-201127-бер-2017Інформаційні технології в управлінні взаємовідносинами з клієнтамиГевко, В. Л.; Гевко, О. Б.; Gevko, V. L.; Gevko, O. B.