Перегляд зібрання за групою - Теми 658.8

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 3 до 12 із 78 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article17-лис-201624-бер-2017Аналіз споживацьких вподобань студентської молоді за вибору молочної продукції з метою створення нових молочних напоївГребельник, О. П.; Коваль, В. Є.; Hrebelnyk, O. P.; Koval, V. Y.
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article201312-гру-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article201228-тра-2013Аналітичне обгрунтування ціни технологічних знаньРадинський, Сергій Віталійович; Radynskyy, Serghiy
Article30-тра-20115-лип-2011Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Бицюра, Леонід Олексійович; Быцюра, Леонид Алексеевич; Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Article5-гру-201211-лют-2016Бренд-комунікація в інтернет-бізнесіЛуців, О.
Thesis Abstract23-лют-201822-лют-2018Вдосконалення збутової діяльності виробничого підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)Хома, Мар'яна Миколаївна
Conference Abstract24-лис-202118-гру-2021Веб аналітика – ефективний інструмент цифрової адаптації бізнесуСкренкович, А. В.; Струтинська, Ірина Володимирівна; Skrenkovych, Anton; Strutynska, Iryna
Conference Abstract31-бер-202319-кві-2023Взаємозв’язок логістики з волонтерським рухомГорин, Руслан; Грач, Юрій; Horyn, Ruslan; Hrach, Yuri
Article17-лис-201624-бер-2017Впровадження CRM-технологій для покращення організації бізнесуМихайлишин, С. П.; Myhajlyshyn, S. P.