Перегляд зібрання за групою - Теми 339.13

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 7 до 16 із 675 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article30-лис-201615-гру-2016Lovemarks jako nowe pojęcie marketingoweЩигельська, В.; Shchyhelska, V.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Marketing strategies on different types of marketBokuli, Bofasa Cedrick
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018SMS-маркетингКовальова, Марія; Kovaliova, Maria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018The BCG matrix and Marketing strategies of AppleBofasa, Cedrick Bokuli
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Автоматизація та оптимізація бізнес-процесів компаніїСеменюк, Андрій; Semeniuk, Andriy
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana