Перегляд зібрання за групою - Теми ціна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 21
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201312-гру-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article25-чер-20191-вер-2019Бухгалтерський облік в ціноутворенні торговельного підприємстваМазур, Наталія; Mazur, Nataliia
Article201220-тра-2013Державне регулювання цін на продовольчі товари: вітчизняна практика та необхідність її удосконаленняСидор, Ірина
Thesis Abstract20-гру-201820-гру-2018Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА»Качур, Ігор Павлович
Article24-лис-20152-гру-2015Економічна ефективність виробництва міцних алкогольних напоїв зі зниженими токсичними властивостямиГоловко, Микола Павлович; Пенкіна, Наталія Михайлівна; Колесник, Вікторія Валентинівна; Holovko, Mykola; Penkina, Natalia; Kolesnyk, Victoria; Головко, Николай Павлович; Пенкина, Наталья Михайловна; Колесник, Виктория Валентиновна
Bachelor Thesisчер-202126-чер-2021Комп’ютеризована система формування ціни на нерухомість з використанням хмарних сервісівГорохівський, Анатолій Володимирович; Horokhivskiy, Anatolii
Learning Object201823-чер-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations202122-чер-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations202028-січ-2021Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна